torsdag 30 augusti 2012

Krispig morgon



Hej Hallå!

Krispigt i luften denna morgon!

Storprinsen har cyklat till skolan, lillprinsen sitter bredvid mig i soffan och ser på barntv och själv sipprar jag på en kopp grönt citronthé. Myys, med en nästan ledig dag. Jobbar halvtid idag och imorgon. Alldeles lagom avslut på veckan (efter en nästan ledig vecka;)

Den finfina sjalen finns att köpa på KappAhl och värmer gott tidiga höstmornar.

Nu ska jag lägga mig och krama om min lilla prins och titta på Pingu :O)

Önskar er en fin torsdag!
Kram

Fick besök av "missan" igår, grannens katt smög sig in i vårt hus.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Vilken fin sjal, kapp ahl har verkligen sina guldkorn :).
Mysigt med lite kattbesök då och då...kan tänka mig att lill prinsen gillar det.

Ha de gott, kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg sjal.Vad skönt att du får ta det lite lugnt.Inga fel...Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

Trillingmammans blogg sa...

Å vilken fin sjal! En sån vill jag oxå ha! :)

Browneyedgirl sa...

Ha en underbar fredag =) Vilken super fin soffa med härliga kuddar ni har. Vill ha =)
Kramen

Anonym sa...

Hej! Har du nyligen köpt den fina sjalen på KappAhl? Jag skulle också vilja ha en sådan!/Ann-Sofie